مصطفی سالاری، گفت:غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایتمندی عمومی میشود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و انشالله هوشمندسازی خدمات در بخشهای مختلف سازمان قوت میگیرد.
سالاری افزود: تلاش میکنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرایند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاشهای شبانهروزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتظار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.
نظر شما